30 MARS 22.48.

Hej finisar, gillar er som fortfarande besöker min blogg trots denna tystnad här, pussar och kramar till er alltså. Och min bloggmotivation är på noll. Har mycket att skriva och dela med mig av till er men har bara inte motivationen som sakt. Fina Jonas har tjatat på mig ett bra tag nu att jag ska blogga och nu så är faktiskt detta inlägget tillägnat till han!!!!
Påskhelgen är här och det är den bästa högtiden. Alltid så himla mysigt och ett tecken på att våren är påväg också. Ska inte göra detta inlägget för långt nu men nu vet ni att jag lever iaf och ska bli bättre nu på att skriva och så vill jag bara meddela er alla att jag är numera inte rödhårig längre utan att gått och blivit brunett. Så här Jonas har du inlägget, puss!
Hoppas ni får en fin påskhelg!
 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

Men HEYEYEYEYY Vart har du försvunnit??!!

Svar: I'M BACK!!!
thisemelie.blogg.se

2013-04-09 @ 14:00:03
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

Åhh :( Men jag fattar. Men jag väntar! Du finns ju på min bloglovin [somjagförövrigtärURSÄMSTpåattkolla, men när det händer så händer det]
PUSS PÅ DIG

2013-04-29 @ 08:40:27
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0