älskade helg.

Var ledig i fredags och passade då på att jobba ett par timmar. Fredagskvällen blev bra & mys.
I lördags blev hela morgornen förstörd. Var och tränade och mitt hjärta började cepa så fick åka in och stoppa allt med medecin osv. Så låg där i 2½ timmen, så allt kändes helt förstört efter det. Gullig syster man har som kommer hem från Göteborg med chokladkaka och chokladhjärtan till mig, himla fint. Så lördagskvällen blev trots allt bra med lite musik och tända doftljus på det.
Inte har jag någon söndagsångest idag, lov och ingen skola på en hel vecka. Underbart! Ska bara ta det lugnt, tänka på allt annat en skolan, sova så länge som möjligt, äta dom godaste frukostarna, kolla serier och lyssna på fin musik.
Ekar ju väldigt tomt här i bloggen så ville mest skriva ett inlägg och visa att jag lever och försöker så gott jag kan med skrivandet. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline Tano

Ojj vilken helg, hoppas att det är bra med dig nu!
Din header är otroligt snygg , kramisar!

Svar: TAAACK!! kramisar
thisemelie.blogg.se

2013-03-17 @ 12:29:46
URL: http://carolinetano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0