ÅRET 2012.

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Var på festival.

 

Vilka länder besökte du?

Danmark, Spanien.


Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Att få leva livet på festivaler, gå på masvis med konserter.

 
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
9-11 augusti, världens bästa dagar och något som alltid kommer att finns som minne där.


Vad var din största framgång 2012?
Ingen aning faktiskt.


Största misstaget?

Visst gjorde man misstag, men jag ångrar nog inget.


Bästa köpet?
Mina Dr.Martens och konsertbiljetter.


Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, fika, kläder.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hela sommaren gjorde mig framför allt glad, alla fina människor runt omkring en. Himla fint!


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Skulle ungefär bli ett helt inlägg om jag skulle rabbla upp alla men, The Black Keys - Howlin' For you, Panda Da Panda - Ska du me & flya. och 100 andra låtar.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
vet faktiskt inte, känns som att jag var gladare.

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Att ha fler fina sena utekvällar.

 
Favoritprogram på TV?

Så mycket bättre.


Största musikaliska upptäckten?
Det va svårt, vet faktiskt inte.


Något du önskade dig och fick?
Ja, tror det iaf.

 
Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Åh det var en väldigt fin födelsedag. Jag fyllde ju 17 och var på min praktikplats hela dagen. Blev bjuden på lunch, var på min systers julbord på kvällen och packade för fullt inför resan till Spanien som skulle ske dagen efter. Fick så himla mycket fina gratulationer av fina människor. Perfekt födelsedag helt enkelt.

 

Högsta önskan just nu?
Att vinter drar över fort så det kan bli vår, tid för jeansjacka-väder och även plocka fram alla härliga blommiga vårkläder.

 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej faktiskt inte. 2012 var så himla perfekt år.


Vad fick dig att må bra?
Att va på festival, konserter, träffa så galet många nya underbara människor.


Vem saknade du?
En väldigt fin vän som jag även hittade tillbaka min vänskap till, så himla bäst.


De bästa nya människorna du träffade?

Träffat så himla många nya människor under 2012, så himla kul och glad för det.


Mest stolt över?
Att jag tagit mig igenom vecka för vecka i skolan trots att jag va så himla omotiverad ett tag där i början av 2012. Att ta sig igenom vecka för vecka i skolan är väl något som vi alla måste gör. Men det blir så mycket tyngre när man känner motivation=0. Men nu är äntligen motivationen tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0