Det fanns inget som kunde röra oss men du vet att jag var lika rädd som du.

Saknar världens finaste människor.
 
Startade första helgen för detta året hur bra som helst. Hängde i Göteborg hela helgen med grymmaste Ida och Felleh och vi bara levde. Träffade massor med skönt folk som vi hade kul med. Sånt gillar jag!
 
I tisdags började skolan och mitt schema för denna terminen suger verkligen. Slutar hur sent som helst varje dag. Värst är onsdagar och fredagar då jag slutar 17.00. Är trött som attan nu efter denna veckan så ska bli skönt med lite helg.

Kommentarer
Postat av: bella

åhhh Emelie du är fin <33 saknar er något så extremt myckt

2013-01-14 @ 00:20:14
URL: http://bela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0