Det tar en del år, en del sår att bli ung.

Jobbar om dagarna och imorgon är det äntligen min sista jobbdag.
Cirkus värsta sommarjobbet jag har haft, men vad gör man inte för lite cash.
På fredag åker jag till Falkenberg, äntligen på det med. Saknar Han så himla mycket.
Och är glad för imorgon är det också löning, vet någon som kommer fika upp dom pengarna på direkten iallafall. Haha!
 
För övrigt saknar jag Bråvalla så himla mycket, alla fina människor man hade runt omkring sig, vårat goa camp, ja allt som har med Bråvalla att göra saknar jag. Sjukt! Hade varit najs om man bara kunde spola tillbaka 3½ vecka och så satt man där i en brassestol, drack vin, bada i lera, dansa i publikhavet och levde livet. Hade varit fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0