LÖRDAG.

Stått lite tomt här i bloggen. Varit sjukskriven nu från skolan i 10 dagar så har mest bara vilat och tagit det väldigt lungt efter allt. Saknar faktiskt skolan och saknar klassen.
Igår gjorde jag och min fina Ida hemmagjord sushi. Är lite krångligt att få till dom där rullarna men resultatet blev ju super gott. Älskar sushi, så himla gott!
 
Tänkte ta och plugga lite körkortsteori ett tag och sedan tänkte jag dra mig mot götet för att möta min pojk. Så mystigt, saknar han så. Hoppas ni får en fortsatt fin helg!!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh, sushi som är så gott.

Svar: sv: ja sushi är galet gott!!!
thisemelie.blogg.se

2013-10-20 @ 18:57:46
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: emma

sv. Kul att nån fortf tittar in på den tomma bloggen hihi.men tröjan du frågade om köpte jag på Gina förra året sötis.kramis

2013-11-01 @ 00:39:04
URL: http://eemz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0