EN BRA HELG.

Godmorgon vänner!
Känner att jag är jättedålig på att fota vad jag gör om dagarna. Men min helg har varit bra. Har varit ensam hemma hela helgen, super skönt. Dock blir det lite långtråkigt. Drog ner till moster igår och blev bjuden på god lunch där och satt bara och prata, så mysigt! Senare framåt kvällen lagade jag middag till mamma och pappa som kom hem från Danmark och sedan stack jag till Ida som kom hem igår. Så mysigt att få träffas igen, saknat den bruttan så himla mycket. Vi stack till maxi och köpte godis och sen satt vi bara i hennes rum och tog igen massa tid. En bra söndag med andra ord! Hoppas ni också har haft en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Pouline

sv: åh tack! puss

2014-02-25 @ 00:59:35
URL: http://poulines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0