Dina händer är fulla av blommor dina ögon är fulla av liv.

[ingenting] - Dina Händer Är Fulla Av Blommor.
 
En vecka och jag är helt hjärtekrossad och förstörd.
Nu vet jag och jag känner hur tårarna bara forsar ner för min kind.
Som sagt, hur mycket tårar kan man ens gråta under en hel dag?! Det är helt sjukt, det tar aldrig stopp.
Är så glad över att ha så fina och bra människor runt omkring mig. Det betyder så mycket. Kärlek på er!
Vill bara finna den där lyckan, den där lyckan som bara är sådär fin att man spricker, liksom så fint.

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Hoppas att du snart mår bättre. Kram

Svar: tack, hoppas du mår bra! kram :)
thisemelie.blogg.se

2014-01-09 @ 08:24:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0